sâmbătă, 18 iulie 2009

nimicuri

ma uit spre saptamana viitoare ca si cum intreaga mea existenta se va concentra in cele 7 zile, cu precadere in cea de joi. nu mai pot sa dorm deloc, si prin urmare, nu pot sa mananc. "biscuite in dunga", mi-a zis deunazi un coleg inalt, "vezi ca mai ai putin si ma ajungi". ma ajung atat cat imi sunt. e ceva ce-mi scapa in (co)relatia mea cu el. eu spun ca e superificial si mic, el spune ca sunt superficiala si zbanghie. ii este teama si se ascunde. mie imi este sila rememorand si ma ascund.

o astept pe a. o sa mancam branza cu struguri si o sa vorbim despre barbati. pe urma, ea va pleca pentru multa vreme. eu voi ramane aici, trebuie sa inapoiez mobila. m-am atasat de lucruri, mai ales de masuta rotunda, neagra si grea. am sa caut alta la fel, cand casa imi va fi goala.

Niciun comentariu: