sâmbătă, 25 iulie 2009

magnific

iat-o. coboara glezna mai degraba subtire. mascata de o fusta alba, glezna e instabila. glezna e vanator de atingeri. glezna.

l-am imbratisat astazi de trei ori. mi-am lipit liniile ascutite (de(se)frang) de trupul sau tanar. te-as putea sufoca, sunt avida dupa atingeri. ar fi vrut sa ma sarute. bucatica de bucatica, fiecare portiune imbinata, ca intr-un puzzle organic. muream sa il sarut. i-am intins o cutie insa, o cutie bleu si-o inima rosie. l-am intors cu spatele si l-am rugat sa fuga. vom vedea mai departe de canicula.

am regasit-o pe ea. sper ca e urata. pana laur ma, toate lasam firimituri pentru el, de parca eL ar fi hansel. noi suntem vrajitoare, ce se cred gretel. casutele noastre sunt casute cu tencuieli scorojite si podele subrede. turta dulce e pentru copiii din alte dimensiuni.

MAGNIFIcent.

magnified cent. o bucurie mica ridicata la grad de canicula. plutesc in mine.

Niciun comentariu: