joi, 28 iunie 2012

de vara

unul dintre colaboratorii mei ma uimeste la fiecare email pe care mi-l trimite - a crescut prin ambasade, a absolvit facultatea intr-o tara africana si i se pare firesc sa comunice combinand un cuvant din limba romana si zece din engleza. la inceput ma amuzau, dar acum le gasesc obositoare. ca veni vorba, aceeasi senzatie am trait-o si dupa ce am citit un sfert din cartea lui to bobe - cum mi-am petrecut vacanta de vara. pur si simplu, n-am putut trece de pagina 45. intentionez sa o daruiesc cuiva ghidus si care stie foarte bine gramatica, nicidecum vreunui copil/adolescent, caci risc sa ma simt vinovata de a fi contribuit la o proasta educatie. asta in timp ce tocmai l-am auzit pe adi ursu, om de televiziune cu pretentii, spunandu-i interlocutorului "dumneavoastra sunteti confident ca t.b. va reactiona etc..." sa nu aplecam urechea, asadar. 

Niciun comentariu: