marți, 12 aprilie 2011

saptamana 26

ma uit cu neputinta cum mi se rotunjesc toate formele. e inevitabil mi se spune, desi dieta mea este controlata minutios. "te-ai schimbat", sunt cuvintele cu care sunt intampinata de cei ce mai vad dupa mai multa vreme. serios?!, imi vine sa le tip. NORMAL ca m-am schimbat, am trecut de luna a 6a!!!! revolta se domoleste subit insa - odata cu sutul primit sub coaste.

dupa ecografia 3d, nu mai exista loc de speculatii. bebele e de genul feminin si este numit acum "bebelina". copiii rudelor care mai ajung in preajma mea din cand in cand sunt fascinati de cresterea burtii si-mi pun intrebari despre cum a ajuns bebelusul acolo. eu as fi vrut sa le arat asta, dar parintii lor s-au oripilat - "in niciun caz". copiii sunt simpatici si-mi ofera variante de nume, de fiecare data altele: roberta, geta, emanuela, jenica. ii informez ferm ca o va chema liza si va canta la saxofon. asa pun punct comentariilor.

in fapt, inca n-am ales niciun nume, mai e ceva timp.

Niciun comentariu: