duminică, 5 decembrie 2010

saptamana 7

trebuie sa trec de bariera asta. sa-mi dau drumul la gura in ceea ce priveste starea "speciala" in care ma aflu. vreau sa-mi curga bors la robinet si toate mirosurile s-apeleze la altii. vreau sa pot urca iarasi trepte fara sa gafai ca dupa un futai intens. vreau ca uterul meu sa ii fie culcus bun si primele trei luni sa treaca mai repede. vreau in ghete un borcan cu sfecla rosie sau macar niste castraveti murati. plus portocale, multe portocale. si iaurt cu fulgi de ovaz. am zis.

inceputuri: m-am pus pe plans la un ppt trimis in masa prin email. ppt-ul continea imagini cu animale ce adoptasera animale din alte specii. (wtf?!) apoi cadrul s-a intregit cu niste insemnari pe care mi-au cazut ochii din intamplare, exact in aceasta perioada - de ex ana e pozitiv al allei (sters intre timp, prea intima povestea, hm?) si insarcinatele lui k (trei, patru cred). conform cursului natural al firii, a urmat testul si vizita la medic. "un singur embrion, are activitate cardiaca deja. l-ati auzit?" am auzit ceva, da. dar am crezut ca-i un piuit de la UPS-ul computerului. "craniul are deja 6 mm". ooooo, deja?!

6 comentarii:

Stefan spunea...

o sa fii mama?

Ludica spunea...

sper sa fiu mama. deocamdata sunt purtatoarea unui embrion. :)

Stefan spunea...

bai, e mare lucru...

Ludica spunea...

ihim. marele lucru mic. :)

kfjpsejpw spunea...

"marele lucru mic"
minunat :)

Ludica spunea...

copii, copii, sa ne oprim! o ce veste minunata-i pe 25 :))) deocamdata incerc sa tin lucrurile la un nivel normal.