sâmbătă, 18 septembrie 2010

e rata

mi-a spus cat de sinusoidal era graficul intamplarilor de acel gen. problema mea este ca nu imi amintesc despre ce anume intamplari vorbeam, ci-mi vine in minte doar gestul cu care a trasat sinusoida in aer. apoi, diferentele dintre noi. el - un francez veritabil care face dus numai dimineata, eu, in schimb, doar o rata veritabila. caci asta sunt, un soi de rata de cauciuc, asezata pe marginea unei cazi, alaturi de o forma de nisip, un peste la fel de galben ca si mine. in scobitura pestelui zac de-a valma scoici si miezuri de cochilii, de la Marea Nordului si de la Marea Neagra. primele sunt evantaie mici, delicate, in nuante de oranj si brun, numai bune de-nsirat pe-un fir atarnat in scobitura gatului, celelalte, ondulate, imi par clitorisuri mici.

Niciun comentariu: