miercuri, 23 decembrie 2009

feri ciri mici

toate s-au legat in sfarsit, cred ca a avut si ea o satisfactie, acum "in prag de sarbatori". am repetat obsesiv ca e singura, e singura si bolnava, de fapt vorbeam despre singuratatea mea, proiectand-o intr-un alt context, la fel de palpabil. as fi vrut sa pot varsa tot, sa-mi bag doua degete pe gat si sa vomit pur si simplu, cand am dat de schita aceea ce-i surprinde libidosenia, cu toate liniile, si virgulele si punctele ei.

apoi i-am comunicat ca mi-e dor (normal) mai ales de discutiile noastre. ca am vazut filmul cu creaturile albastre, atat de aproape de mine, si-apoi ca l-as fi vrut comentat de el. ca....trec de zona de mucegai si umezeala si ma indrept pe stradute mici si necunoscute, catre o casa spatioasa cu o singura incapere mare, cu geamuri largi si un birou mic, cu un geam oval. fara etaj.

in metrou, s-au asezat in fata mea niste buze cu colturile ridicate. si am fost fericita, le-am privit pana m-am saturat si am fost fericita.

Niciun comentariu: