sâmbătă, 8 august 2009

ha(p)

click click click click click click click clikc cclikc cilck ckkioc kkckckkckkkkkkkkkk...nici macar doua oua ochiuri nu mi-au iesit ca lumea in fata ei si, in plus, am dat cafeaua in foc, pe foc, pe aragaz, am urlat si am ciupit. acum sunt odihnita, eh, nouvelle vague. "ia sa vedem cine ma iubeste" si am clickuit incolo si-ncoace, de parca, de parca iubirea se masoara in litere, in codite si intorsaturi. completa imaginea despre ingust. se rasfata, dupa ceva vreme.

cuvintele de aici sunt numai pentru mine. pentru tine vreau sa nu mai am nimic. in continuare - sa vedem daca intru intr-o faza noua. cu ploaia de ieri, am ratat luna plina. as intra mai degraba intr-o tabara de creatie. m-am jucat si eu cu niste culori si, la intoarcere, i-am trantit rapid ineptii de gradinita. caci ma (cam) grabesc.

Niciun comentariu: