sâmbătă, 22 august 2009

a.dor.mine

sunt la sase si ma agat de perspectiva de a i-o trage ca inecatu' de pai, desi o resimt ca spanzuratul de funie. ma balangan intre o conversatie care ma face sa rosesc de placere si neputinta de a lua o decizie cu adevarat. ma complac si ma displac. eu credeam ca barbatii pentru care marimea ce conteaza e chiar un fapt nu exista. m-ar rupe si eu oricum am toate organele umflate. in urmatoarele zile, ma voi intalni si cu el, altul de demult si-n cap imi trag scenarii si mine: amarata, cu tristete in ochi si voce tremurata, excesiv de vesela, imbratisandu-l din prima, cacaturi. aproape ca-mi vine sa lesin - n-am macat nimic si am frecat toata ziua podele; mai ca-mi vine sa las munca mea neobisnuit de fancy ca sa spal pe jos, ca-n filmul acela, sa calc si sa ating hainele celor care au nasturi swarovski si ceasuri cat nu stiu cate salarii de-ale mele. imi tot promit o masina si mi-e dor de mare, si sunt invidioasa pe ei, la cort de trei saptamani, undeva intr-o pustietate pe langa vama, mangaiati de briza, impreuna, sex in cort si neamtul pripasit pe langa ei. trebuie sa vad marea, altfel simt ca ma sufoc. oricum ma sufoc si futaiurile tehnice ma consuma. de-aia sunt slaba. sunt slaba. mi-e somn.

Niciun comentariu: