sâmbătă, 15 august 2009

frustrarea, tonul si micile bucurii ale zilei

ti-am zis ca imi trece. cateva ore de tristete traita pana la ultima firimitura, si-apoi jucarioara cu dungi rosii+aloma vanilie/caramel+role+cam=somn fara vise. oh, yes! (no, you are not the great pretender. i know, i know). plus sufletul de dincolo de ocean. ma uit la el cum respira.


caut in mine un ton mai calm, pe bune, il caut si il gasesc. dar, in calea lui spre corzile mele vocale, se in.tampla ceva inexplicabil si se revarsa pe buze cu inflexiuni metalice, taioase, scrijelinde. foarte putin apreciate de toti ceilalti. am observat ca mi se incretesc si buzele, la dracu', 's o frustrata, meditand la un bici.


ingust nevazut. dureroasa (in)gustare si ce tare eram pe canapeaua ei verde. "sunt linistita". bullshit. bullshit. bullshit.


stiu ca multul meu sperie. de-aia fug, ma ascund, ma abtin.

Niciun comentariu: