vineri, 28 septembrie 2012

whiskey in the jar

"nu-mi spune ca atunci cand te intalnesti cu autorul unor carti ce ti-au placut si acesta te priveste cu o spranceana usor mai ridicata decat sora-sa (a sprancenei - n.m.), nu-ti trece prin minte ca ii trec prin cap idei de tagma celor pe care le-a scris in operele sale. stai asa, a cui e melodia asta, d-zeule, ca ma obsedeaza de o saptamana de cand se difuzeaza reclama asta si nu stiu de unde sa o iau!"

se profita de mica pauza si se fac poze. "flash it, dude!" si-i ridic poalele fustei, chilotii luciosi de culoare verde crud dau bine pe dresul negru tip plasa, cu ochiuri mari in forma de romb, dau bine zic, mai ales ca in grup sunt numai dame cochete, imbracate cu "cardigans" si camasute dantelate pe dedesubt. recunosc ca am copiat figura asta dintr-o emisiune tv de aiurea, am gasit-o amuzanta si de prost gust, perfecta a fi pusa in scena intr-o astfel de seara.

azi mi-am luat seminte de susan. maine o sa imi caut un lapte de corp cu cofeina. poimaine o sa comand o carte. raspoimaine o sa ma sprijin intr-un cot. si tot asa, pana o sa apara bruma.

*metallica version

Niciun comentariu: