miercuri, 19 septembrie 2012

1 an si 2 luni

Prima raceala serioasa care a debutat cu o stranuturi timp de o zi, apoi secretii nazale si noaptea, febra 39,2. Dupa vizita la medic, am tratat copilul cu Nurofen, 4 ml la 8 ore, Tantum Verde spray (2 pufuri de 3/4 ori pe zi), Pulmex Baby si Vibrocil (seara), cand i s-a infundat nasul. Dupa 2 zile, nu ii mai curge nasul, nu mai are febra, dar a ramas cu o transpiratie rece. In prima noapte, a adormit foarte greu, cu un somn agitat, avand febra mare, drept pentru care i-am pus si soseste umezite in otet cu apa (schimbate de trei ori, pentru ca se uscau foarte repede). In ciuda starii fizice proaste, a fost activa si a mancat normal. A baut mai mult ceai (de tei) ca de obicei. Din cauza racelii, am amanat cu o saptamana vaccinarea de 1 an (Infanrix IPV HIB. Am refuzat vaccinarea cu Priorix. 

Are 82 cm si 9,8 kg. Intelege ce i se spune si a inceput sa reactioneze prin gesturi. Recunoase pisicile si cateii si imita sunetele scoase de acestia. Stie sa arate unde e nasul, caruia ii spune "na". Jucaria preferata este girafa educativa, pe care o poate construi singura. Se anima la anumite melodii si se bataie in ritmul lor. Merge foarte bine si scotoceste prin sertare. A inceput sa se uite la imaginile din carti si sa imi arate pisici sau catei, daca exista. Nu bea inca din cana si adoarme cu suzeta. Smulge mancarea (biscuiti, covrigi) din mana copiilor de varsta ei; incerc sa previn acest lucru si, daca se afla in preajma vreunui copil ce mananca, ii pun un biscuit in mana.

Niciun comentariu: