joi, 6 septembrie 2012

shakira mea si a ta si a cui o (mai) vrea

nu inteleg ce e cu aparatul magic, dar nu am inteles nici ce era cu inghetata lui betty la sindrofia unei elene, cand acolo trebuia sa fie inghetata de casa. i-am spus ca am sa fac tot posibilul sa onorez invitatia sa, ca ma voi stradui din rasputeri, dar ma voi duce numai daca parul imi va sta nerazletit, daca nu imi va aparea vreun rid, vreun fir alb sau vreo masea de minte.

altminteri, din "Son tus ojos marrones/ Con esa veta verdosa /Es tu cara de niño /Y esa risa nerviosa" n-am priceput cum.se.cade (!) decat ochii caprui, in rest am retinut ceva despre o anume veta, el niño si nervi. dar refrenul drege (cu) busuiocul, caci pomeneste despre viciu :D, si cine nu a dat cu ochii (cu gura, cu nasul, cu pielea, cu buricele degetelor etc.) de-un viciu macar o data, n-a trait dumnezeieste (inca, dar mai e timp).

2 comentarii:

vul spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=hjvybhRUym8&feature=related

Ludica spunea...

:)