miercuri, 23 februarie 2011

intr-una din seri

cand a iesit de la baie, avea camasa, cu primii doi nasturi descheiati, scoasa peste pantaloni*. in mod obisnuit, fiind seara, m-ar fi intrebat daca doresc putin vin si i-as fi raspuns afirmativ, aratandu-i cat. cam doua degete. in chip neobisnuit, mi-a pregatit o limonada si m-a intrebat daca ma dor picioarele. i-am raspuns ca da, numai ca sa-l bifez si-n ipostaza asta. s-a asezat turceste pe covor, in fata mea si a inceput sa-mi maseze talpile, sorbindu-si vinul din cand in cand. din cand in cand, mana ii urca spre gambe. eram numai liniste. doar umblasem umar langa umar jumatate de zi, nu fara folos.

* bygone: observand aspectele acestea, in conjuctura actuala, am zambit amar - mi s-a spus mai demult ca, in ciuda stradaniilor mele, nici macar o camasa din pantaloni nu fusese scoasa. ma straduiam prea mult, constat.

Niciun comentariu: