duminică, 23 ianuarie 2011

zapezi

odata cu paragraful doi, devin suspicioasa si caut sa identific, de jur-imprejur, camere de luat vederi, microfoane si alte jucarii 007. normal ca le caut din priviri, din patul in care stau intinsa mai multe ore pe zi, cu laptopul pe masuta de mic dejun asezata deasupra burtii, a carei piele a inceput sa se intinda, incet, dar sigur, caci adancitura buricului e tensionata si dupa cum am citit eu in carti, la sfarsit nu va mai fi nicio cavitate, ci doar netede curburi.

prezenta cutiei aceleia in care se presupune ca exista un sambure de lamaie din care ar trebui sa iasa un copac, pe biroul meu inca din august 2010, imi inflameaza nervii, ma sufoca, imi ia din spatiul vital. niciun sambure nu germineaza sase luuuuuni!!!!

mi s-a atras atentia sa nu mai arunc zapada in gradina ca se umezeste blocul. s-o arunc pe strada ca o nimicesc masinile. ochei.

Niciun comentariu: