luni, 17 ianuarie 2011

cu spatele asigurat

odata i-am zis unui amic ca se comporta ca o fufa nefututa si s-a suparat atat de rau, incat s-a ridicat de la masa, unde luam cina, impreuna cu alte cunostinte. n-am clarificat nici pana acum daca ceea ce l-a suparat in seara aceea a fost remarca sau faptul ca i-am spus-o de fata cu noua lui iubita. a doua zi a aparut zambitor si zilele acelea de vacanta s-au scurs fara resentimente. cel putin fara resentimente expuse.
acum imi vine sa repet remarca, in alt context, cu alte personaje, fara pahare cu vin. de fapt imi vine sa ies la balcon si sa ti-o strig sub clar de luna. atat de tare, incat toate alarmele masinilor din parcare sa inceapa sa tiuie, sa zbiere, sa urle, sa racneasca. sa fie harmalaie si ferestrele apartamentelor ce dau in curtea asta interioara sa se aprinda precipitat, pana cand din noapte se va face zi. si-atunci, normal, sa iasa soarele si sa infloreasca ce e de inflorit.

imi place cum stam spate in spate, fiecare spre monitorul lui.

Niciun comentariu: