duminică, 9 ianuarie 2011

saptamana 12

constat ca pana voi simti miscarile bebelusului (4 1/2 luni, dupa carti), viata mea de sarcina este marcata de nerabdarea cu care astept urmatorul control medical. numai asa reusesc sa-mi linistesc temerile, desi toate celelalte semne de sarcina sunt prezente si se schimba odata cu trecerea saptamanilor. greturile s-au restrans la a doua parte a zilei, in schimb au aparut dureri de spate si sangerarile nazale din tam-nesam.

evit forumurile. parerile sunt subiective si situatiile difera de la caz la caz. in schimb, citesc carti. dintre cele rasfoite pana acum, aceasta mi se pare cea mai completa si bine structurata. (in plus, pe elefant.ro am gasit-o mai ieftina si mi-au adus-o acasa). singura hiba: informatiile despre dieta in sarcina, cam confuze si cu prea multe calcule si cantitati.

Niciun comentariu: