joi, 18 noiembrie 2010

poveste cu ochelari

am intors cu fundul in sus cele trei cutii cu vechituri, in cautarea ochelarilor purtati de-a lungul timpului, cam de prin clasa a doua. fiindca pentru o pereche uzata pot obtine o pereche noua cu un pret redus la jumatate. scotocitul mi-a prilejuit un remember bun de agatat c-o piuneza pe usa unui garaj, in care nu mai sta o masina noua (revenita prin partaj altcuiva), ci un morman de lucruri inutile. pentru ca mai toate perechile purtate, pana la momentul de cotitura, erau prea mari pentru nasul meu. si daca in copilarie imi acopereau mare parte din fata (si-mi alimentau visele de a avea o pereche roz cu inimioare), in adolescenta au reusit sa ma acopere cu totul, reducandu-ma la niste rame cu doua lentile.
ok, my turn... cum ar zice gru. am pus intr-un plic cinci perechi imbuibate de amintiri urate, care se vor transforma in cinci perechi nou-noute, dornice sa-si capete propriile istorioare, si care se vor alatura celorlalte cinci ce-mi insotesc zilele in prezent.
teeen! knocked OOVER!

Niciun comentariu: