duminică, 24 octombrie 2010

borne

sa stii ca ti-am adresat urarea de buna revenire si in gand, si tare, si cu privirea spre cer, caci cerul e unul si singurul sub care ne (re)gasim impreuna, asta extrapoland. cu siguranta insa (mai) lipseste ceva, caci nu pot ajunge la km saisprezece si tare mi-as dori sa vad ce se ascunde sub borna respectiva.

masina e mai verde decat credeam si am sa o iau maine la primul ei drum. si al meu. de aceea, te rog sa tii pumnii stransi si sa treci la urmatoarea borna spre seara, dupa ce ma voi fi parcat intr-un spatiu mai prietenos decat butoaiele din casa surprizelor. (la acestea din urma am esuat si cred ca am fost pusa intr-o asemenea postura din pricina ca nu am simtit nimic cand am zarit hamsterul acela mic, care amuza niste copii dintr-o vitrina a unui centru medical pentru animale, el insusi chinuindu-se de fapt).

ma gandesc sa aduc, drept cota, un desen.

Niciun comentariu: