miercuri, 17 februarie 2016

traiesc continuu o telenovela (1)

pentru ca x a fost batuta de soacra-sa si incuiata intr-o camera, din fericire, cu tot cu copil si am scos-o de acolo cu politia, dupa care s-a mutat intr-un apartament inchiriat.
pentru ca y a hotarat sa devina patron de firma si pentru asta si-a vandut apartamentul luminos si a cumparat unul mai intunecat si mai ieftin si momentan locuieste in casa soacra-sii (alta soacra), cu tot cu copii, nu se stie pana cand, pana cand s-o termina renovarea. in toiul acestor mutari a murit aiurea un papagal dragut si inteligent.
pentru ca z a pierdut-o pe t cand mai erau doar doua luni si jumatate pana se implinea termenul, ceea ce ne-a devastat rau pe toti, dar mai ales pe mine si pe x.
pentru ca a pleaca de tot in canada, impreuna cu familia.
pentru ca eu am blocat cateva numere de telefon, iar la intrebarea "ti-ai pierdut telefonul?" am raspuns "aproximativ", dupa care, obligata de conjuuctura, a trebuit sa cer ajutorul persoanei blocate.
pentru ca x, y, z, a imi sunt extrem de apropiati.

Niciun comentariu: