vineri, 26 septembrie 2014

carte de vizita

ne-am oprit in locul acela cu mese patrate si fete de masa lungi doar pentru ca, in fata pravaliei, erau doi dovleci imensi de-un portocaliu intens, iar de-o parte si de alta, ghivece mari cu crizanteme galbene si ruginii. am zis "buna ziua" de trei ori, pana cand ni s-a raspuns sovaielnic. am cerut doua ceaiuri si ceva dulce si culmea, ceaiul ne-a fost adus in niste cesti de portelan cu motive florale mici si detaliate. zaharul lipsea, dar aveam lapte si asa am aflat ca, era prima zi de munca a tanarului cu mustacioara, care nu ne-a raspuns la salut, decat foarte tarziu. am palavragit cu ochii-n ploaia prietenoasa pentru mine, care a amanat putin planurile de constructie a ceea ce D a numit "pseudo-caminul" meu si al tau. desi, pentru tine, stiu ca este doar o carte de vizita.

imi esti in vizita, iar eu gandesc ca-mi esti.

Niciun comentariu: