vineri, 25 aprilie 2014

o doamna trebuie sa fie modesta

L-ai citit pe tot? Adica toate cartile lui, asta as spune eu, in cazul in care ne-am afla amandoi langa un pian. 

Dupa asa o dupa-amiaza, sunt intr-o stare de amorteala, desi se scurg cu mine odata tot felul de activitati (unele sunt cu pirati). Ma intriga cum apar niste indicii, aruncate nevinovat pe aleile pe care ma plimb. Ma intriga si ca esti intr-un moment de blackout, dar te las in pace, o sa iti dau ce am creat, cand te vei intoarce. 

Uite cum scriu cu litera mare la inceput de propozitie, contrar obiceiului (sunt cuminte). 
Toate cresc in jurul meu. Iar cand spun lucruri mari, iti astup urechile intentionat.

6 comentarii:

Anonim spunea...

E imposibil să-l citeşti pe tot. Sau de tot. Eu cred că a cam exagerat.

Ludica spunea...

Eu cred ca a exagerat partial, cu cele trei volume ale unui an (si ma tot uit dupa pian).

Anonim spunea...

Când colo pianul e în acelaşi loc. Numai că cineva a pus o cămaşă pe el. Pe cămaşă a pus un acvariu.
Şi iar a exagerat.

Ludica spunea...

Numai putin, cu multimea pestilor. Altfel sunt doar cateva versuri.

Anonim spunea...

Asta aşa e. Numărul peştilor se ia la întrecere cu numărul versurilor. De data asta numărul peştilor (să zicem 159784) a câştigat. Şi mai sunt şi câteva note acolo.
Să recapitulăm: câteva note, câteva versuri şi o mulţime suficientă de peşti. Şi am obţinut o reţetă.

Ludica spunea...

O reteta de ascuns sufletul in solzi (varianta soft a bagatului in corzi).