sâmbătă, 5 aprilie 2014

mai (a)I?

may i pet your cloud, please?

mi-a adus o caciula in patru culori - nu o sa le enumar, exista riscul sa ma recunosti, sunt nuantele mele preferate. deci mi-a adus o caciula, ce pare tricotata, una scumpa cu proprietati izolatoare. imediat ce o pui pe cap, pare ca patrunzi in propria grota, in care nici nu faci bine jumatate de pas, ca te si impiedici de o stalagmita, nici nu sari putin in sus de bucurie, ca-ti si zdrobesti fericirea de o stalactita. (vezi, sunt o eleva grozava!). 

deci mi-a adus o caciula si pentru ca era nevoie sa o primesc asa cum trebuie, a adus si frigul asta, plus vantul - numai bine sa ii rup eticheta si sa o pun pe cap. 

sunt alice numai cand bate vantul.

PS ti-am zis ca atunci cand mi-e rau, stau intepenita in coltul canapelei, cu spatele lipit de spatar, cu picioarele infipte in podea si cu mainile impreunate in poala, tinandu-ma strans intre palme, astfel incat sa nu existe riscul sa ma destram. pot sta asa, cu mintea tulbure, ore in sir. ai impresia ca privesc ceva preocupata, dar sunt sub caciula aceea, in grota mea, hidoasa, rupand stalagmite cu degete frante. sunt hidoasa si-mi vine sa vomit.

Niciun comentariu: