vineri, 13 iulie 2012

cald

mereu ma uit nedumerita dupa butonul de postare noua, imi ia cateva secunde pana il gasesc, la fel cum mi s-a impamantenit obiceiul sa ma uit dupa un buton de share, atunci cand imi place unul dintre textele tale, desi fiecare l-ar placea sau nu in felul propriu, nu cred ca ar fi aceeasi bucurie, de unde si inutilitatea oarecuma a butonului de share. iulie asta e plin de surprize in fiecare zi - tu nu le-ai intelege asa cu siguranta, pentru ca sunt lucruri mici, iesite insa din rutina zilelor de vara, zilelor cu bebe, ultimelor zile.

neasteptata vizita s-a materializat intr-o carafa cu suc proaspat de citrice - lamai, lime, grepfruturi, portocale, gheata pisata si cateva boabe de coacaze, "picaturi de culoare". "as putea totusi sa adaug un strop de votca?", mi-a venit in minte, n-am indraznit sa-mi exprim gandul cu voce tare, era atat de absorbit sa amestece fructele in "proportii potrivite". "potrivite cui? e o simpla citronada, picul ala de votca ar fi facut diferenta". "e prea cald pentru alcool". e prea cald pentru tine.

Niciun comentariu: