sâmbătă, 17 septembrie 2011

doar doar

din categoria "studiile arata...", se pare ca, din moment ce am constientizat culoarea periutei de dinti, in oglinda din baie, in timp ce ma spalam pe dinti (!) ar trebui sa imi fac o "prietena de carut", cu care sa schimb impresii despre culoarea si consistenta treburilor mai mari sau mai mici, ultimele gangureli si chiote, culoarea ochilor "de lapte" etc.
eu am deja o prietena, draga mea. in carut. si-o fac partasa la tot ce se intampla, chiar daca reactiile ei sunt limitate. momentan, la zambete patratoase.

in alta ordine, omg omg, am iesit din casa fara "molifta" (!!!) si mai spun doar ca inteleg semnificatia botezului, dar ma inspaimanta gestul in sine, scufundarea in oala, sunt terorizata de imagine si cu sau fara molifta, cred ca in ziua cu pricina, am sa ma lipesc de recipient si-am sa implor sa n-o scufunde. si pentru ca m-am rezumat la botezul propriu-zis, fara petrecere, zane, ursitoare, meniuri si dar, am fost etichetata in cercuri alese drept "saraca" si drept urmare, telefoanele au tarait cu intrebarea: "ce lapte praf sa iti cumparam?" un stoc de hipp, va rog.
sau doar un stoc. sa stii ca numai ocd-ul e cauza verificarii zilnice a casutei postale. doar doar.

Niciun comentariu: