marți, 15 martie 2011

fapt divers

din doamna aceea curgeau bani si spun "din" doamna aceea, pentru ca hartiile de un milion pareau sa apara cu nemiluita din interiorul dumneaei, nicidecum de prin vreun buzunar, portofel, geanta etc. cand am atentionat-o intinzandu-i cele cateva bancnote pe care le insirase pe trotuar, banii inca mai cadeau si m-a informat privindu-ma suspicios ca si-i bagase in san, de frica hotilor din autobuz. "am facut treaba; mai bine ii bagam in chiloti. or mai fi toti? aveam 8 milioane." mi-a explicat si s-a uitat la mine la fel de banuitor. m-a pus sa tin palma intinsa sa-si numere banii recuperati. erau toti si la sfarsit, in loc de multumire, a adaugat: "sa nu mai spui la nimeni, duduie. ne facem de ras: eu ca i-am pus in san, dumneata ca ai strigat dupa mine."

Niciun comentariu: