duminică, 9 mai 2010

curand

curand...
in ultima vreme (qed), am tendinta de a incepe frazele cu sintagme legate de timp, de parca's centrul tavalugului temporal. in numai 5 luni, am imbatranit cat in 20 ani. tu spuneai ca la varsta aceea inaintata, durerea vine mai ales din dorinta de a mai simti dorinta in trupul invechit. neputinta de a mai dori dorinta duce la degradarea facultatilor mele sufletesti si comportamentale. sunt din ce in ce mai rea cu mine insami, inveninata si murdara, invidioasa pe cei ce-mi apar ca plini de viata. nu mai pot plange, nici macar suspina. movila de cenusa a devenit o mocirla clisoasa ce-o sa faca o crusta curand.

m-a bucurat un vis in care-mi amenajasesi un loc de trait intr-o caverna ingusta, pe "calea lipscani". cel mai mult m-a incantat baia mica, existenta acolo, cumva intr-o dunga, chiar daca-mi blocasesi iesirea cu un cordon electric. poate ca mi se trage de la colectionarul, citit de curand.

Niciun comentariu: