miercuri, 20 ianuarie 2010

moartea caprioarei

mi-am cumparat trei carti si o pereche de manusi, cu degete si fara, cu nasture si capison, in dungi si cu sclipici, in care imi ingheata varfurile degetelor, cand de fapt ar trebui sa mi le incalzeasca. mi-am pierdut o manusa din perechea veche pe care a inlocuit-o perechea noua si mi-e atat de ciuda ca-mi vine sa plang. pentru o manusa veche.

de ce, "cand ai dificultati in a te plia pe realitate", te intorci la ana aia de 8 ani, care avea drept jucarie o rata urata pe roti si cu un bat in fund, pe care il poti manevra astfel incat rata sa se urneasca in ce directie vrei tu? de ce si tu azi te-ai intors la cosmarul cu fetita de 5 ani, data in leagan? de ce? de ce? de ce?

si nu ma fute cu criza "energetica". ca sunt licentiata in ea, nu de alta.

Niciun comentariu: