vineri, 5 ianuarie 2018

in fine

de cincisprezece minute, ki vorbeste lent, plictisitor, repetand "self-evident" la fiecare patru fraze, iar eu caaaaasc si ma uit prin monitorul oficial, doar-doar oi gasi publicat ce ma intereseaza. ma gandesc sa scriu mai mult anul acesta, nu de alta, dar incep sa uit pe unde am trecut. e un trend acum pe reteaua de socializare - "colecteaza trairi, nu obiecte" si asa ma incalzeste principiul asta, incat am reusit sa ajung la zero (chiar zero), dar deja cu vacante planificate pe intregul doua mii 18.

sunt extrem de toleranta si prezenta. ma detasez de primul impuls in orice discutie. uite asa am reusit sa am un inceput de an cu foarte putine momente mute.

ki face retrospectiva ordonantei 13. de fapt, retrospectiva guvernarii 2017. wtf, ki? lasa-ne pe noi, ne-ai adormit de tot. "in fine" nu cred ca e tocmai potrivit pentru o discutie la csm. hai, fa un rezumat si lasa-i pe oamenii aia sa isi vada de alegerile lor.

ce, tu nu esti curios?

Niciun comentariu: