vineri, 26 august 2016

numar pana la cinci sute

nu ti-am spus, dar, dupa simptome, cred ca singura explicatie este cea a unei papusi pusa bine si impunsa din cand in cand cu vreun ac, prin diverse zone ale trupului. acum imi vine sa vomit, acum am picioarele de plumb, peste o ora ma doare spatele, apoi capul etc. toate astea de o saptamana. investigatiile nu arata nimic deocamdata, mai investighez. de-aia stau in turnul meu, de unde trebuie sa termin cinci sute de pagini pana la-ntai si abia am ajuns la patruzeci si doi, pentru ca o simpla imagine ma distrage in medie opt minute, apoi mai palpaie whatsappul, mai trec pe la tine sa citesc un rand, mi-e foame (apropo, numai chestii integrale si aproape fara zahar), mai vad o stire si se face seara.
eficienta maxima, dupa cum vezi. 

Niciun comentariu: