duminică, 5 aprilie 2015

pai da

cred ca nici nu va dati seama ce de acte caritabile fac societatile comerciale, care au drept obiect de activitate electronicele etc.!!
m-am aflat in postura de a atrage atentia ca, intr-o institutie de invatamant, nu exista un videoproiector si un ecran de proiectie si am cerut ajutor la domo, altex, emag, pc garage, evomag si flanco. ei bine, altex nu s-a sinchisit sa imi raspunda; domo, emag, pc garage si flanco au zis ca ei deja sunt implicati pana peste cap in astfel de proiecte si eu nu mai am loc - ca bugetul pe anul acesta nu le mai permite. pot sa inteleg asta, in masura in care imi zici ca ma ai in vedere in bugetul de la anul. 
evomag mi-a raspuns prietenos si mi-a dat si o solutie, cu date de contact cu tot. am fost peste masura de placut socata. nu este o solutie permanenta, dar macar ma pot baza pe cineva. 

florii placute.

Niciun comentariu: