duminică, 28 aprilie 2013

stiu si eu

secventa in care ma retrag zilele acestea este urmatoarea: trupul meu zace nemiscat pe o podea oarecare, cineva (n-am preferinte) imi infige puternic o seringa in partea stanga, imi extrage tot sangele, moment in care imi vizualizez ce mai ramane din cord ca pe o punga de plastic, goala si mototolita; sangele e golit intr-un recipient cu dop de pluta. trupul se raceste. mi-e perfect asa, rece. 

cos lilieci pe sfoara de canepa. nici nu trebuie sa ma intrebi de ce. pentru a consemna momentul, pot sa iti spun doar ca sunt patru simboluri. imaginea cu pisica neagra ce face un salt mortal de pe umarul drept pe partea cealalta (nu te citez, am vizualizat) mi s-a parut o gaselnita geniala, astfel ca am tot repetat-o in diverse cercuri. am primit o singura reactie apropiata de adevar. am mai primit si alte informatii, care incep sa ma copleseasca - as vrea sa raman increzatoare, in ignoranta mea voita cu privire la acest subiect. 

o alta sintagma m-a preocupat deunazi, dar am biruit-o. printre variante se aflau "o sa mor cautand" si "o sa caut pana o sa mor", dar nu reflectau realitatea. cea la care am ramas este "o sa mor cautanda".

Niciun comentariu: