sâmbătă, 18 februarie 2012

7 luni

- si cateva ore.
- are 7,9 kg.
- are doi dinti deja - la aparitia celui de al doilea, a existat o anumita stare de agitatie.
- se ridica in picioare sprijinindu-se de diferite obiecte, de aceea i-am coborat salteaua patutului la nivelul inferior; s-a obisnuit in doua zile.
- adoarme imediat daca il tine langa nas pe dudu iepurila, o jucarie de genul astora.
- se deplaseaza prin pat rostogolindu-se.
- se joaca cu mainile minute in sir, le impreuneaza, le ridica si se uita dupa ele, acum pare constienta ca are maini.
- luna fara vaccin si fara vizita la medic.
- in ceea ce priveste masa, schema este aceeasi: lapte, fructe, legume/branza, cereale, lapte.
- la masa de pranz, ii dau intr-o zi legume, iar in urmatoarea zi - branza de casa cu iaurt.
- pentru ca masa de legume i-a devenit nesuferita, tinand buzele lipite de cum apar cu castronul, i-am introdus cereale simple (fara lapte) cu fulgi de morcov (marca nestle, prima etapa) in legumele pasate.
- branza dulce o prepar in casa, dar iaurtul nu; mi se pare o munca inutila, atata vreme cat laptele utilizat este cel din comert, iar cultura de iaurt este tot dintr-un iaurt cumparat :) combin branza preparata din 100 ml lapte cu 4 linguri de iaurt campina natural si cu o lingura de cereale cu morcov.
- la fructe am introdus cu succes si banana.
- ar fi trebuit sa ii dau si carne de gaina, dar din pricina zapezii n-am avut acces la aceasta :)), asa ca mai aman cateva saptamani.
- i-am dat suc de morcov, mar si portocala, indoit cu apa, dar nu a fost prea incantata.

Niciun comentariu: