joi, 26 august 2010

n'ame

e prima data cand aterizarea mi-a ridicat stomacul in gat si aplauzele celorlalti mi s-au parut si mai penibile ca de obicei. mi-am asteptat valiza cu nasul in carte, m-am suit in masina cu nasul in carte, iar din carte scotandu-l, pe undeva, pe-un bulevard, am vazut firma unui magazin (?) cu numele "le sommet" si, pana la dezmeticire, m-am crezut tot acolo. dincolo.
tu esti prins intr-un fald al timpului. ma incanta ideea ca am fost si eu prin faldul acela si am plecat de buna voie. odata plecata, nu mai am cum sa revin. asta ma intristeaza.
ti-as spune ca ondine e o poveste frumoasa.
mie mi-a fost jena sa spun de unde vin.
pe terasa ei, m-am gandit la tine, dupa cum pe strazile cu felinare rosii, m-am transpus in cutiile cu draperii grele.
what's your name....n-am...âme

Niciun comentariu: